July 27, 2009

متن پیاده شده روز دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۸۸

برای دریافت فایل های صوتی کم حجم و مطالب دیگر این سایت با ایمیل، در گروه گوگل محسن سازگارا مشترک شوید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر در باره اشتراک و پیوستن به گروه گوگل [ اينجا ] را کلیک کنید


سلام
بامداد دوشنبه پنجم مرداد 1388 و 27 جولای 2009 میلادی
چند تا نکته رو پشت هم عرض کنم. یکی پرسیده بودید که «وقتی سرکوبگرا تغییر قیافه میدند، شکل بچه های جنبش خودشونو میکنند حتی لباس سبز می پوشند، مچ بند سبز می بندند، میان قاطی صفوف شناسایی می کنند، چه کار باید بکنیم؟» این یک تاکتیک روسیه شبیه کاریست که در انقلاب رز هم کردند (انقلاب رزها) یک بررسی ای من دارم میکنم، فکر میکنم فردا یا پس فردا نهایی که بشه، اطرافشو ببینم خدمت شما عرض میکنم و جواب سؤال رو میتونم جامع و کامل بدم.
نکته دیگه روز گذشته یکشنبه مراسم ختم شهید جنبش سبز محسن روح الامینی حذف شد و عقب کشیدند. چیزی که تا الان به ما اجازه نداند برای هیچ کدام از شهدامون مراسم بگیریم. چیزی که در حاشیه این مراسم جالب بود این بود که بسیار بسیار آرایش سنگین نظامی داده بودند سرکوبگرها برای محافظت از صدا و سیما و میفهمند که جنبش این توانمندی رو داره که هر وقت اراده بکنه میتونه صدا و سیماشونو بگیره و بهشون نشون بده که از اونجا نمیتونند تبلیغ یکطرفه بکنند. به هر حال اون چیزی که واجبه اینست که تحریم صدا و سیما، (که ازاونجا جنگ روانی با ما میکنند) تحریم کالاهاییست که صدا و سیما پخش میکنه، تبلیغشو میکنه. حرف زدن با سوپرمارکت و مغازه ای که احتمالاً اون کالا رو میاره و بهش گوشزد کردن در هر محلی که «نباید این کالا رو بیاری چون در صدا و سیما تبلیغ میشه» بسیار مرثره و بسیار مؤثر واقع شده و اون تاکتیکی هم که هر وقت بخواد اعتراف Show پخش بشه، هر وقت احمدی نژاد یا خامنه ای یا دیگران بخوان حرف بزنن ما میتونیم شبکه برق رو با استفاده از وسایل پر مصرف لرزان بکنیم، مجموع اینها باید بتونه به کودتاچی ها نشون بده که نمیتونند پول مردم رو یکطرفه بگیرند، وسایل مردم رو بگیرند، از صدا و سیمایی که مال مردمه یکسویه علیه مردم استفاده بکنند. به هر حال این قصه دیروز این درس آموزی رو برای ما داشت که چقدر ترسانند و چقدر لرزانند از اینکه ممکن است که صدا و سیماشون به خطر بیفته.
نکته دیگه اینکه این به ما نشون داد که قدرت جنبش (یک بخش بزرگیش) از خون شهدای جنبش در میاد. بچه های جنبش که شهید شدند واینها حتی اجازه دفن علنی نمیدند، حتی جنازه ها رو قایم می کنند و اجازه برگزاری ختم و مراسم نمیدند. به همین دلیل هم پنجشنبه ای که در پیشه، مراسم چهلم شهدا، که حالا برای اینکه مهندس موسوی و آقای کروبی برای اینکه اتمام حجت بکنند درخواست مجوز هم در مصلی کرده اند که تقریباً میشه اطمینان داشت که اجازه نخواهند داد و اصلاً مهم نیست، جنبش روز پنجشنبه در تهران و اکثر شهرهای ایران باید یک قدرت نمایی بزرگ بکنه برای اینکه این قدرت نمایی به ما نشون داده وقتی که میلیونی میاییم تو خیابون نه میتونن صدمه ای بزنن بهمون و اینکه بلافاصله بعدش هم از سمت مقابل شروع میکنه به ریزش کردن و لرزه به اندامشون میافته.
نکته دیگه که باید به عنوان یک پیروزی عرض کنم، تظاهرات بزرگی بود که در سراسر دنیا شاید مجموعاً بیش از 120 شهر دنیا، شهرهای بزرگ در کشورهای مختلف توانستند ایرانیها به همراه غیر ایرانیها روز همبستگی با ملت ایران رو به نمایش بگذارند. تمام رادیو تلویزیونها رو در هر جایی، در هر شهری تونستند به خدمت بگیرند و صحبت بکنند. همه ی اینها این موجی که موج سبز در دنیا ایجاد کرده حاصل حرکتیست که در ایران انجام میگیره و این پیروزی اگر در سطح دنیا برای جنبش بوده در واقع تأثیر مستقیمی است که از پیروزی جنبش در ایران به دست میاد.
نکته دیگه ای میخواستم عرض بکنم اینست که شخصی به نام آقای طائب، روحانی ای که قبلاً در زندانها بازجویی میکرد و خیلی بچه هایی که در دهه گذشته زندان بودند، آقای طائب رو چشیدند که این ظاهر روحانی با لباس روحانیت اما یک بازجوی بیرحم و آدمکش، این آدم الان جانشین فرمانده ی بسیج سپاهه. یعنی لباس سپاهیگری رو هم نداره و خیلی بچه های سپاه هم دلخورند که این آدمی که اون فداکاری های زمان جنگ و جبهه رو نداره و در واقع از درون سپاهیگری نیامده، در واقع از درون بسیجیست که فقط به صرف رفاقت با آقا مجتبی و باندی که از او هستش، او در رأس هم نیروهای ویژه پشتیبان ولایت (نوپو) قرار داره، هم بسیج اون بخشیش که میتونه به خیابون بیاره و بچه ها رو بکشه قرار داره و هم در زندانها شکنجه کردن و تهیه این Showهای اعترافی که حتی وزارت اطلاعات رو وادار کرده واکنش نشون بده و دعوا شده بین وزارت اطلاعات و این آقای طائب و سرکوبگرا. نکته ای که من میخواستم خواهش بکنم از شما اینست که این آقای طائب رو باید که جاشو شناسایی بکنید، محل زندگیش رو، اطلاعاتش رو روی اینترنت بگذارید و اون و چهره اش رو به مردم معرفی بکنید. با خانواده اش تماس بگیرید، آدرسش رو منتشر کنید و بگذارید که همه بشناسند، فامیلش، اطرافیانش و حتی فامیلهای دورترش، هر کس در هر بعدی آقای طائب رو میتونه بشناسه، حتماً ارتباط بگیرید و این سؤال رو پیش پای هر کسی که به نوعی حتی با خانواده آقای طائب دسترسی داره پیش پاش بگذارند که چرا بچه های مردم رو میکشه؟ چرا جوونهای مردم رو تو زندان شکنجه میکنند و منجر به مرگشون میشند؟ چرا جنازه ها رو پنهان میکنند و چرا این جنایتها رو مرتکب میشند. بسیار بسیار اهمیت داره برای اینکه الان هم باید چهره ی این آدم شناخته بشه و هم دیگرانی که دارند چوب جنایتهای امثال این آدم رو میخورند (از بچه های سپاه، ازبچه های بسیج) بتونند سرشون رو بالا بگیرند که از اونها نیستند. من خواهش بعدیم اینست که هرکس به نوعی از آقای طائب اطلاعاتی داره روی اینترنت بگذاره و سعی کنید که پیدا بکنید و آقای طائب رو بهش حداقل از طریق دوست و آشنا و خانواده این اعتراض رو مطرح بکنید.
نکته دیگه اینکه به نظر میرسه که بعد از تظاهرات بزرگ پنجشنبه و مراسم شمع روشن کردن و بزرگداشت شهدای جنبش ما هفته آینده هم با فاصله کوتاهی به دلیل چهاردهم مرداد که روز مشروطیته و احتمالاً (اگر باز نترسند و عقب نشینی نکنند و پنهانش نکنند) روز تحلیف آقای احمدی نژاد هم خواهد بود، یک مراسم بزرگ خواهیم داشت که تمرینش رو هم قبلاً کردیم. حالا جزئیاتش بعد از مراسم میلیونی این پنجشنبه اعلام خواهد شد.
نکته دیگری که میخواستم بگم مسأله اولویت بندی کارهای ماست برای تظاهرات پنجشنبه و بعد از اون. اولویت اصلی اصلی اصلی ما رفتن به شهرستانهاست. جنبش در سه بعد (بحثش رو کردیم) باید رشد کنه . اقشار جدید و سربازگیری از گروههای اجتماعی جدید، آکسیونهای جدید و روشهای ابتکاری و روشهای به اصطلاح توسعه جغرافیایی. توسعه جغرافیایی اولویت یک یک یک ماست و در رأس کسانی که میتوانند اولویت رو انجام بدن، بچه های دانشگاه آزاد هستند که در همه ی شهرهای کشور حضور دارند. بعداً راجع به این بیشتر صحبت میکنیم.
دوتا نکته آخری روهم بگم و حرفم رو تموم کنم. یکی اینکه یکی از ابتکاراتی که از من پرسیدند «شبها بعد از الله اکبر گفتن توی خیابون تظاهرات پراکنده بگذارند و نیروهای سرکوبگر رو اینور و اونور بکشونند و تا پاسی از شب به شرطی که مزاحم مردم و خواب مردم نباشه آیا کار خوبیست؟» قطعاً کار خوبیست برای اینکه اونها کمبود نیرو دارند و خسته می شند.
نکته آخری که میخواستم بگم و توضیحش رو روی نت باید بگذارم استفاده از اون تونل مجازی ای است که از کامپیوتر دانشگاه ها و اشخاص اینور دنیا استفاده میشه که دستور العملش حاضره و ان شاء الله ظرف یکی دو روز آینده نهایی بشه، من اینجا خیلی نمیتونم توضیح بدم. میگذاریم از طریق اینترنت بیاد خدمتتون.
عرضم تمامه تا فردای دیگه شاد و پیروز و موفق باشید. [انگشتانشون رو به شکل V گرفتند]