September 12, 2009

متن پیاده شده روز شنبه ۲۱ شهریور


سلام شنبه 21 شهریور 1388 و 12 سپتامبر 2009 میلادی

پنج موضوع را عرض می کنم.

اول- سوالاتی در فیس بوک به این مضمون آمده که چرا به تمام سوالات ما جواب نمی دهند من عذرخواهی می کنم از تمام شما که سوالات و نکاتی را مطرح می کنید. باید حق بدهید که با روزی 2 تا 3 هزرا ایمیل طبیعتا من و تمام دوستان نمی توانیم به تمام سوالات جواب یک به یک بدهیم ولی تمام ایمیل ها و تذکرات خوانده و دسته بندی می شوند. گاهی سوالات خصوصی پاسخ داده می شود و هماهنگی های لازم به عمل می آید و نهایتا به شکل یک پیشنهاد عمومی خدمتتان عرضه می شود. خیلی ها به دلیل برنامه دیروز خواسته اند که از برنامه دیروز آن قسمت پاورپوینت دوباره ارسال شود که ضمیمه متن این برنامه دوباره خدمتتان می فرستم.

دوم- صحبت های آقای خامنه ای در نماز جمعه دیروز تهران مطلب بعدی است که ایشان سناریوی زندگی امیرالمومنین را مطرح می کند ولی خودش را جای حضرت علی می گذارد و دیگران گویی که یا معاویه یا خوارج و یا سایر دشمنان اسلام هستند و ایشان حضرت علی است، ولی حضرت علی است که بجای این که خودش در میدان جنگ باشد یک عده از بسیجی ها و نیروهای سرکوب را می فرستد بروند مردم را بزنند و بکشند و وقتی هم که کار برایش سخت می شود آنها را قربانی می کند و مثل سعید امامی واجبی خوردن را به آنها واجب می کند و دست خودش را هم از جنایات می شوید. بقیه صحبت های ایشان هم حرف های تکراری و تهمت زدن به دیگران است. به نظرم حرفهای دیروز ایشان حد وقاحت است که کسی چشمش را به تمام جنایاتی که کرده ببندد، به تمام جنایت ها، خیانت ها، تجاوزها و شکنجه ها و بعد هم در روز شهادت حضرت علی ( ع) با یکی از دشمنانش که ایشان ذکر می کند یعنی خوارج را کاشکی آقای خامنه ای تقلید می کرد حضرت می گفت مادامی که حرف می زنید. جواب را با حرف می دهم و وقتی هم که دست به شمشیر بردند باز هم آنها را دعوت به صلح کرد و حتی تا روز جنگ هم از لشکریانش خواست که تا آنها حمله نکرده اند و شمشیر نکشیده اند دست به شمشیر بزند. مقایسه کنید با آقای خامنه ای که دستور داده از سینه به بالا مردم بیگناه را با گلوله بزنند مردمی که صلح آمیز فقط راهپیمایی اعتراضی می کرده اند مورد ضرب و شتم قرار داده اند. خوارج وقتی پای منبر حضرت علی هم شلوغ می کردند و شعار می دادند، حضرت علی ساکت می شد و پس از این که حرفشان تمام می شد و جواب حرفشان را با حرف می داد. به این دلیل است که من فکر می کنم کارهایی که آقای خامنه ای کرده و می کند حتی معاویه هم نکرده است. معاویه ای که بنیانگزار سیاست " النصر بالرعب" در تاریخ اسلام است. به قول دوستی که می گفت این آقای سید علی آقا اسمش علی است ولی معاویه ترین علی تاریخ اسلام است. و چند مراتب هم بدتر از معاویه است.

سوم- به نظر می رسد که حکومت از آکسیون باخت – باخت روز قدس باخت دوم را انتخاب کرده است. یعنی اگر مراسم را تعطیل می کرد، باخت اول بود و با برگزاری مراسم تن به باخت دوم داده که حضور میلیونی مردم در خیابان ها است. بنابراین ما در سراسر کشور مسیرهای راهپیمایی را که حکومت اعلام می کند می توانیم طی کنیم و به مقصد نهایی هم که معمولا محل های برگزاری نمازجمعه است برسیم. هر جا هم دیدیم مانعی هست می توانیم پخش شویم و از تاکتیک مبارزات پراکنده که قبلا تمرین کرده ایم استفاده کینم. هر جا که دیدیم شعار دادن خطر دارد می توانیم با سکوت حرکت کنیم. هر جا هم که امکان داشت علامت های جنبش و به خصوص وی را نشان دهیم. هرکسی هم که فکر می کند مشکلی برای شرکت در راهپیمایی دراد می تواند با اتوموبیلش بیرون بیاید. چون اتومبیل حداقل خاصیتش این است که ترافیک ایجاد می کند و راه نیروهای سرکوبگر برای جابجایی و سرکوب بچه ها را می بندد و ضمنا همان بوق زدن و وی نشان دادن هم اعتراض ما را بیان می کند. حکومت تمام زورش را زد که نماز جمعه آقای خامنه ای را پر کند، از بسیج ادارات و حتی شهرستان ها هم کمک گرفتند و بیش از 40 تا 50 هزار نفر نتوانستندجمع کنند. ما باز هم حکومت را دعوت می کنیم تا در روز قدس تمام طرفدارانش را به خیابان بیاورد. جنبش سبز قول می دهد که از آنها محافظت کند و کاری به کارشان نداشته باشد. ما هم به خیابان می آئیم تا دنیا هم ببیند که اکثریت در کدام طرف است.

نکته چهارم- این که بعد از صحبت دیروز آقای خامنه ای ، احتمالا حکومت از امروز تا جمعه به سراغ روش های ایجاد رعب و وحشت می رود. ممکن است بی دلیل مردم را در خیابان ها دستگیر کرده و بعد از چند ساعت رها کنند. ممکن است حضورشان را در خیابان ها چند برابر کنند تا ایجاد ترس و وحشت نمایند. ما هم راهش را بلدیم ، سعی می کنیم به اصطلاح جا خالی بدهیم. بی خودی کاری نمی کنیم که به ما گیر بدهند و انرژی امان را برای روز قدس و حضور باشکوه در خیابان ذخیره می کنیم.

نکته آخر- این که حضور میلیونی ما در روز قدس درست است تمام رشته های حکومت را پنبه می کند و همین آقای خامنه ای را که دیروز بلبل زبانی کیده، دوباره زبانش را بند می آورد. از طرف دیگر اگر یک وقت بترسیم و نیائیم آن وقت آنها به سرکوبشان اضافه می کنند و آقای کروبی را اول و بعد هم آقای خاتمی و موسوی را هم ممکن است دستگیر کنند. تا فردا شاد و پیروز و موفق باشید. به امید پیروزی ایران و ایرانی.