April 15, 2011

متن پیاده شده روز جمعه 26 فروردین 1390


سلام
جمعه 26 فروردین 90، 15 آپریل 2011 میلادی

امروز در مورد 11 موضوع صحبت میکنیم.

موضوع اول اینکه اتحادیهء اروپا اسامی 32 نفری را که قبلاً گفته بود تعیین کرده و مشمول تحریمهای اتحادیهء اروپا قرار داده کسانی که در سرکوب مردم ایران و نقض حقوق بشر دخالت دارند اعلام کرد. اسامی ای که هم از فرماندهان سپاه هستند، آقایانی مثل عزیز جعفری، عراقی، فضلی و همدانی، و هم از فرماندهان امنیتی هستند مثل آقای حسین طائب، و هم از پلیس هستند آدمهای جنایتکاری مثل آقایان رادان، احمدی مقدم، ساجدی نیا و غیره و هم از قوهء قضاییه، قضاتی که احکام اعدام و یا زندانهای سنگین داده اند و یا دادستانهایی مثل مرتضوی و یا محسنی اژه ای، آدمهایی که اسم جعلی برای خودشان گذاشته بودند مثل حداد که اسم اصلی اش زارع دهنوی است که در انگلیس آمده و همینطور از شهرستانها مثل مشهد و سایر هم این لیست رفته و بخصوص اینکه از زندانبانانی مثل مصطفی بزرگنیا که معروفه که سادیسم داره در اذیت و آزار زندانیان نیز در این لیست قرار گرفته.

برابر تحریم اتحادیهء اروپا حق مسافرت ندارند و حتی هواپیماهایی هم که کانکشن داشته باشند و موقتاً در یک فرودگاه اروپایی بنشینند حق ندارند این آدمها پا بگذارند، حساب بانکی، تجارت و ... آن ها را در تحریم قرار میدهد. این حرکت خوب اتحادیهء اروپا که ظاهراً 32 نفر از لیست 80 نفره ای است که در اختیار اتحادیهء اروپاست و آمریکا هم که قبلاً 10 نفر را اعلام کرده و 60 نفر دیگر را تحت بررسی داره حرکت خوبی است که نشان میدهد هیچ کجا برای جنایتکاران امن نیست و وظیفه ای هم پیش روی همهء ما قرار میده بخصوص کسانی که جنایتکار هستند، اسامی جعلی دارند بخصوص بازجو ها که معمولاً میروند و با چشم بسته زندانیان را بازجویی میکنند، حتی المقدور شناسایی بکنند و در اختیار سازمان حقوق بشری ایرانی وغیر ایرانی حقوق بشری بگذارند تا در لیست ها بعدی ذکر بشوند. این کار باعث میشود که جنایتکاران هم بدانند که به این سادگی نمیتوانند از دست مردم فرار بکنند.

نکتهء دوم اینکه بند زنان زندان رجایی شهر کرج منحل شده و حرکتی آغاز شده که زندانیان را جابجا بکنند و زندان جدید فشافویه ساخته شده و به هر صورت کمی ابهام داره که چکار خواهند کرد با زندانیان سیاسی ولی به هر صورت به نظر میرسه که حرکت در جهت تجمیع زندانیان سیاسی در زندانهایی خاص و کنترل بیشتر بر آنهاست.

نکتهء سوم اینکه خانم فخرالسادات محتشمی پور شیرزنی که ایستاده در زندان و رو در روی بازجویان و جنایتکاران فریاد میزنه، سه روز قرار بود به او مرخصی بدهند ولی اعلام کرده بود تا همسرم، مصطفی تاجزاده را نبینم به مرخصی نمیروم و بالاخره عقب نشینی کردند مقامات زندان و بعد از اینکه ملاقاتی دادند مقامات زندان، او پذیرفته که به مرخصی بیاید.

نکتهء چهارم اینکه منصور اسانلو رهبر اتحادیهء آزاد کارگری شرکت واحد به عنوان عضو افتخاری بزرگترین اتحادیهء کارگری بریتانیا پذیرفته شده، دهها سازمان بین المللی کارگری خواهان آزادی اسانلو و سایر کارگران دربند هستند.

نکتهء پنجم اینکه سازمان ملل اعلام کرد که در قرارگاه اشرف دولت عراق 34 نفر را کشته بنابراین عددی را که دولت عراق 3 عدد اعلام کرده بود با تایید سازمان ملل از اعدادی که سازمان مجاهدین خلق اعلام کرده بود باطل اعلام شده و این ابعاد جنایت ارتش و دولت عراق بسی بزرگتر از اونی است که میخواستند نشان بدهند.

نکتهء ششم اینکه مردم تعداد زیادی از قبضهای گاز را که نپرداخته اند به داخل مقبرهء آقای خمینی ریخته اند کار سمبلیک و جالبی که نشان از نپرداختن میدهد. به هر صورت این حرکت که در واقع با نافرمانی مدنی و یا درواقع عدم همکاری مثل نپرداختن گاز شروع شده و قبض برق هم قدم بعدی است، حرکتی است که در اولین گامی که مردم برداشته اند حکومت را وادار به عقب نشینی کرده، دولت گفته تجدید نظر میکنه، مجلس گفته تجدید نظر خواهد کرد و چون مسیر ما از راهی میره که به هر صورت ماشین سرکوب حکومت را بتونیم متلاشی کنیم با فشارهای خارجی و داخلی و با افشاگریها و از هم تفکیک کنیم که عمدتاً سپاه است و آقای عزیزجعفری اعلام کرده که تجدید سازمان میدهند و درواقع یک بخش زیادی را از سپاه میخواهند کنار بگذارند و حرکت دیگر اینکه بتوانیم در واقع حکومت را فلج بکنیم و با عدم همکاری با حکومت در ابعاد مختلف بتوانیم چرخ کشور را زمین بگذاریم و بخوابانیمش و به این صورت بتونیم دیکتاتور را فلج بکنیم. به همین دلیل گام اول که نپرداختن قبوض هست به خوبی شروع شده و امیدواریم که به بخشهای دیگر هم طبق برنامه سرایت خواهد کرد.

نکتهء هفتم اینکه سند سه صفحه ای را روزنامهء الشرق الاوسط چاپ کرده به نقل از اپوزیسیون سوریه که این سند را از داخل دستگاههای اطلاعاتی سوریه به دست آورده اند و روشهایی است که از ایران آموخته اند. مثل اینکه بشار اسد به اصطلاح نفر اول را بکنند خط قرمز و نگذارند مردم بهش نزدیک بشوند، بیشتر از 20 تا کشته را هیچ وقت اعلام نکنند تا توجه جامعهء جهانی جلب نشود، در جاهای شلوغ که مردم تظاهرات میکنند اطرافشون را بگیرند و نگذارند ارتباطشون با سایر مردم برقرار بشه، از تک تیرانداز استفاده کنند و حتی اگر لازم شد ارتشی های سوریه را هم بکشند بیاندازند گردن مبارزین، فرافکنی بکنند به باندهای عجیب و قراری و سازمانهای مسلح و غیره و شلوغی ها را به اینها احاله بکنند، کاری که حکومت ایران هم میکند، و معتقدند که این روشها را از ایران آموخته اند و مشاورین دولت آقای بشار اسد و حکومت ایشون، سپاه پاسداران ایران انقلاب اسلامی ایران و حکومت ایران است. آقای مارک تونر سخنگوی وزارت خارجهء آمریکا هم اعلام کرده که ما اسناد موثقی داریم که ایران در سرکوب مردم سوریه به سوریه کمک میکند و بنابراین خبر بدی است برای اینکه ما از اصلاحات در سوریه ناامید میشویم. روزنامهء وال استریت جورنال چند روز پیش همین موضوع را نوشته بود. البته شب گذشته تلویزیون سوریه مسالهء مشاورت ایران را تکذیب کرد.

نکتهء هشتم اینکه بحرین در راه دیکتاتورها قرار گرفته و دو حزب شیعهء وفاق و جبههء عمل اسلامی را قرار است غیرقانونی بکند.

نکتهء نهم اینکه رهبران کشورهای آمریکا و فرانسه و انگلیس مشترکاً اعلام کردند که باقی ماندن قذافی در آیندهء سیاسی لیبی خیانتی بزرگ به مردم این کشور خواهد بود. اجلاس وزرای خارجهء ناتو هم در آلمان امروز آغاز میشه که تصمیم گیری بکنند راجع به آقای قذافی.

نکتهء دهم اینکه داستان عدم مشروعیت آقای خامنه ای نزد مردم، مشروعیت زایل شدهء دیکتاتور جنایتکار ایران کاری دستش داده که به جعلیات عجیب و غریبی متوسل شده! آقای سعیدی امام جمعهء قم و تولیت آستان حضرت معصومه در فیلمی که در یوتیوب منتشر شده بر روی منبر مدعی میشه که آقای خامنه ای وقتی بدنیا آمده، "یا علی" گویان از شکم مادرش بیرون آمده. از اون حرفهایی است که شاید در تاریخ مذاهب سخن گفتن هنگام تولد را شاید فقط به حضرت عیسی نسبت میدهند. این جور جعلیات یا چراغ داخل اتومبیل گذاشتن موقع سفر ایشون که نورانی نشانشان بدهند و غیره انصافاً از آن کارهایی است که وقاحت زیادی میخواهد و میشه گفت که فقط از آقای خامنه ای و اطرافیانشون برمی آید. آقای روانبخش از قول آقای مصباح هم گفته که مقام آقای خامنه ای از آن سید خراسانی روایات هم بالاتر است.

و نکتهء آخر اینکه سایتهای تندروی کودتاچی ضدیت با آقای مشایی را تشدید کردند و مدعی شدند که او عامل انگلیس هاست و دعوت از پادشاه اردن نقشهء انگلیسی ها بوده است.

اندکی صبر، سحر نزدیک است.
تا فردا شاد، پیروز، موفق و سرافراز باشید.
به امید پیروزی ایران و ایرانی
V